Zamów kartę podarunkową

  

Kategorie

home

Sposoby wysyłki, formy transportu

I. Koszty transportu

Cena za transport zależy od wagi, rozmiaru zakupionych produktów, wybranej formy transportu oraz adresu docelowego. Jest ona na bieżąco wyliczana podczas dodawania wybranych przedmiotów do koszyka na podstawie domyślnego adresu Klienta. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jaka będzie w przypadku Twojego zamówienia, wrzuć do koszyka asortyment, który chcesz kupić, w ilości takiej, jaką planujesz. Z prawej strony na górze okna, po kliknięciu koszyka zobaczysz w linijce "Wysyłka" obliczony koszt dostawy.

II. Zasady wysyłki zamówionego towaru

Dostawy realizowane są zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest Pocztą Polską jako przesyłka priorytetowa, kurierem (korzystamy z usług DPD), przez paczkomaty lub do odebrania w punktach odbioru. Zamówienia można odbierać także w siedzibie Pasmanterii.

Za granice Polski wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz DPD. DPD obsługuje następujące kraje: Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku, by uniknąć powielania kosztów transportu. Mechanizm sklepowy nie ma możliwości grupowania dwóch osobnych zamówień, dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

III. Odbiór osobisty

Zamówione przez Internet przesyłki można odebrać za darmo w Kleosinie koło Białegostoku przy ul. Zambrowskiej 46. Żeby to zrobić trzeba koniecznie zapłacić z góry (przelew bankowy, Przelewy24.pl, PayPal) oraz wybrać w podsumowaniu koszyka metodę dostawy "Odbiór osobisty".

Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się z kupującym. Dlatego warto podać numer telefonu. Godziny otwarcia punktu, to typowo 8:30-15:00, ale kiedy możliwe jest ich poszerzenie, może być to ustalone z Klientem.

IV. Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia po zalogowaniu się.