Zamów kartę podarunkową

  

Kategorie

home

Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.epasmanteria.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem wyłącznie Internetu.

2. Sklep www.epasmanteria.pl jest prowadzony przez firmę:

"GRZELA" Grzegorz Żochowski
ul. Zachodnia 28 / 15
15-124 Białystok

NIP: 542-143-32-59

3. Adres do korespondencji (siedziba Pasmanterii):

Pasmanteria "HaftiX"
ul. Zambrowska 46
16-001 Kleosin
tel.: 728-47-57-71
e-mail:
poczta[małpa]epasmanteria.pl

4. Zakup w sklepie internetowym www.epasmanteria.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie finalizację poprzez przejście wszystkich ustawień w podsumowaniu koszyka. Dodanie towaru do koszyka nie rezerwuje go w magazynie, zaś złożenie zamówienia tak.

5a. Zamówienia składać można wyłącznie przez stronę internetową. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie - nie mamy technicznej możliwości, aby złożyć zamówienie za klienta. Wyjątkiem są zakupy hurtowe, składane przez firmy, których nie można zainicjować za pomocą mechanizmu sklepu.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail oraz dokonanie wpłaty.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - trafią do realizacji następnego dnia roboczego. Czas od złożenia i opłacenia zamówienia do wysyłki nie przekracza najczęściej 1 dnia roboczego. Zastrzegamy sobie jednak możliwość opóźnienia wysyłki do 3 dni roboczych w razie wystąpienia sytuacji uniemożliwiających natychmiastową realizację.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie realizację złożonego zamówienia, Pasmanteria zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Pasmanteria zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

10. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.epasmanteria.pl zawierają VAT (ceny brutto).

11. Pasmanteria wystawia paragon lub fakturę na zakupiony towar. Odpowiednią opcję należy wybrać w podsumowaniu koszyka, w momencie składania zamówienia.

12. Firma prowadzi tylko sprzedaż internetową, ale zakupy można odbierać w siedzibie w godzinach pracy Pasmanterii.

13. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.

III. Reklamacje i sytuacje wątpliwe

14.  Klient nie ponosi odpowiedzialności za błędy Pasmanterii. Za towar zakupiony po cenach omyłkowo podanych jako zbyt niskie nie będzie doliczona dodatkowa opłata. W przypadku pomyłki zbyt dużej, której realizacja zagrażałaby funkcjonowaniu Pasmanterii zastrzegamy prawo anulowania zamówienia po uprzednim poinformowaniu kupującego.

15. Pasmanteria nie ponosi odpowiedzialności za błędy klienta, w tym: niepoprawny lub niepełny adres dostawy. Konsekwencje finansowe w takich sytuacjach ponosi klient.

16. W przypadku dostrzeżenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem prosimy o wykonanie fotografii samej przesyłki oraz tego, co było w środku i przesłanie na adres mailowy Pasmanterii lub wysłanie MMS-em z informacją, czego brakuje lub która pozycja nie jest zgodna z zamówieniem. Proces pakowania jest rejestrowany i po uznaniu faktycznie naszej pomyłki uzupełnimy zamówienie na nasz koszt, a za zwrot pomyłkowo przesłanych towarów zrefundujemy koszty przesyłki.

IV. Zwroty

17. Kupujący, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru kupionego w Pasmanterii. Zwrot wartości towaru nastąpi w przeciągu 2 tygodni po otrzymaniu go z powrotem przez Pasmanterię. Nie jest zwracany koszt przesyłki do Klienta ujęty w pierwotnym zamówieniu. Koszt przesyłki do Pasmanterii ponosi Kupujący.

V. Polityka prywatności

18. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w sklepie internetowym w związku z realizacją jest właściciel sklepu, firma "GRZELA" Grzegorz Żochowski. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celach realizacji zamówień i nie są przekazywane do użycia innym podmiotom. Danych teleadresowych (telefon, e-mail) używamy do informowania klienta o stanie złożonego zamówienia w czasie jego obsługi. Zarejestrowany klient ma prawo do uzyskania informacji o danych, które przechowujemy na jego temat oraz do ich usunięcia. Usunięcie danych klienta oznacza usunięcie konta klienta i uniemożliwi robienie zakupów.

19. Sklep korzysta z plików cookies. Służą one realizacji zamówień i zapamiętaniu wyborów klienta: stanu zalogowania, ustawień językowych, wybranej waluty.